Ηλεκτρονική Εγγραφή για τρέχουσες δραστηριότητες προς διδάσκοντες 
 
 
ΠΡΟΣΕΧΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
 
9ον Πρόγραμμα Προσανατολισμού και εκπαιδευτικά σεμινάρια 2018-19: 
 
Κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2018-19, προγραμματίζονται τα ακόλουθα:
 
(1) Σεπτέμβριος 2018 - Blackboard:
(α) Παρουσίαση: Χρήση εργαλείων Blackboard από διδάσκοντες: παραδείγματα/case studies
(β) Εργαστήριο: Εισαγωγή στη Χρήση Blackboard
(γ) Εργαστήριο: Προχωρημένο Eπίπεδο στη Χρήση Blackboard
 
(2) Οκτώβριος 2018, Παρουσίαση υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης ΠΚ για τους διδάσκοντες:
Μέρος Α': Πληροφοριακές πηγές που παρέχει η Βιβλιοθήκη ΠΚ, συνδρομές που ενισχύουν το έργο της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Μέρος Β': Ερευνητικά εργαλεία (Scopus, Web of Science, Google Scholar).
 
(3) 5 & 6 Νοεμβρίου 2018, Διήμερο σεμινάριο/εργαστήριο: Strategies for Personalised Professional Development
Εκπαιδεύτρια: Κα. Shirley Bennett, University of Northampton, UK
Θέματα που θα καλυφθούν: Μέντορες. Ισότιμη Παρατήρηση. Διδακτικές Επινοήσεις. Προκαταρκτικό Πρόγραμμα.
 
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ:
 
8ον Πρόγραμμα Προσανατολισμού και εκπαιδευτικά σεμινάρια 2017-18: 
(1) 20 & 21 Νοεμβρίου 2017 - Διήμερο σεμινάριο/εργαστήριο με θέμα: Research-based education using assessments directed at an audience(Πληροφορίες)
Ομιλητής: Dr. Nicholas Grindle, Centre for the Advancement of Learning and Teaching, UCL, UK (Σύντομο βιογραφικό)
Αίθουσα 018 (ισόγειο), ΚΟΔ07, Πανεπιστημιούπολη.
Monday 20th November 2017
09:30-10:00 Registration and Coffee (meet our facilitator)
10:00-11:00 LECTURE: The lecture will look at outstanding examples of assessments that are directed at an audience, and explain what makes this model of learning so effective.
Discussion, Q&A
11:00-11:30 coffee break
11:30-13:30 SEMINAR: In a follow-up seminar, we will identify reasons why outward-facing assessments may or may not feature in the 'signature pedagogies' of different academic disciplines, and we will draw up suggestions about what can be learned from different subjects where this practice is already well embedded.
Tuesday 21st November 2017
09:45-10:00 Registration and Coffee
10:00-12:00 WORKSHOP: This interactive workshop will use a new model of curriculum design called Arena ABC to brainstorm different ideas for 'assessments directed at an audience' and identify ways to help embed these assessments in degree programmes.
 
 
7ον Πρόγραμμα Προσανατολισμού και εκπαιδευτικά σεμινάρια 2016-17:
(1) 28 Σεπτεμβρίου 2016, Τετάρτη 3-6μμ, εργαστήριο με θέμα "Ψηφιακή τάξη-διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες και ψηφιακά εργαλεία".
Εργαστήριο ΗΥ Π104, Κεντρικά Καλλιπόλεως.
Εκπαιδευτής: Δρ. Αντρέας Αθανασιάδης, Ειδικός Επιστήμονας, Κέντρο Γλωσσών.
(2) 19 Οκτωβρίου 2016, Τετάρτη 3-6 μμ, παρουσίαση με θέμα "Observation of teaching as a tool for teaching evaluation" (η παρουσίαση θα είναι στα αγγλικά).
Αίθουσα 105, Κτήριο Κοινωνικών Δραστηριοτήτων ΚΩΔ03, Πανεπιστημιούπολη.
Εκπαιδεύτρια: Joyce Patchias, UK qualified advanced practitioner/trainer.
(3)17 & 18 Νοεμβρίου 2016, Εργαστήρια και παρουσίαση με θέμα "Teaching Quality Awards (στα αγγλικά).
Αίθουσα 105, Κτήριο Κοινωνικών Δραστηριοτήτων ΚΩΔ03, Πανεπιστημιούπολη.
Ομιλήτρια: Jane Hindle, Head Educational Strategy Unit, London School of Economics and Political Science.
 
Προηγούμενες δραστηριότητες για διδάσκοντες:
 
Σεμινάρια 2014-2016
Σεμινάρια 2012-2013
Σεμινάρια 2011
Σεμινάρια 2008-2010
Σεμινάρια 2005-2007