Κατάλογος Προσωπικού

Κωνσταντίνος Τσουρής

TSOURIS CONSTANTINOS
+35722895161
...
ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Κέντρο Γλωσσών
Συμπληρωματικά Γραφεία Πανεπιστημιούπολης (ΣΓΠ), IM017
Πανεπιστημιούπολη
Σπουδές
 
Προπτυχιακές σπουδές, Πανεπιστήμιο Κύπρου (B.A. Αγγλική Γλώσσα & Φιλολογία, 2002). Μεταπτυχιακές σπουδές, University of Edinburgh (PG Dip (MSc) Ψυχογλωσσολογία, 2005). Μεταπτυχιακές σπουδές, Πανεπιστήμιο Κύπρου (M.A. Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, 2008). Διδακτορικές σπουδές, University of Sheffield School of Education (Ed.D. Language Learning and Teaching, 2014).
 
Διδασκαλία και έρευνα
 

Είμαι μέλος του διδακτικού προσωπικού του Κέντρου Γλωσσών από το 2009 ενώ με το Πανεπιστήμιο Κύπρου με δένει μια σχέση βαθύτατης αγάπης από το 1997 όταν με υποδέχθηκε σαν φοιτητή το Δράξασθαι Παιδείας.  Ειδικεύομαι στη συνεργασιακή μάθηση στο γλωσσικό μάθημα και στην ανάπτυξη/σχεδιασμό μαθημάτων για ειδικούς/επαγγελματικούς σκοπούς, ενώ τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τις ζώνες επικείμενης ανάπτυξης, τις ευρύτερες θεωρήσεις στο πεδίο του Κοινωνικού Εποικοδομισμού, την Αντίστροφη μάθηση και τις εκπαιδευτικές εφαρμογές της Γενετικής τεχνητής νοημοσύνης. Μαθήματα που έχω σχεδιάσει (π.χ. Αγγλικά για τον Εργασιακό Χώρο) βασίζονται στις θεωρίες αυτές, ενώ έχω παρουσιάσει σχετικές έρευνες σε πολυάριθμα διεθνή συνέδρια.  Έχω συμμετάσχει σε διδακτικές ανταλλαγές Erasmus+ και έχω λάβει χρηματοδότηση Grundtvig για ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση.  Πέραν του Κέντρου Γλωσσών, προσφέρω σε τακτική βάση εντατικά μαθήματα μέσω του Κέντρου Διδασκαλίας και Μάθησης και υπήρξα εκπαιδευτής σε σεμινάρια και εργαστήρια του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του ΠΚ. Συνεργάζομαι ερευνητικά με το εργαστήριο SEIT του Τμήματος Επιστημών Πληροφορικής σε Ευρωπαϊκά συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα (DigiComPass, Dig-It, JobJo).  Διετέλεσα συντονιστής του Αγγλικού τομέα του Κέντρου (2016-2018 και 2019-2023) και συντονιστής του προγράμματος εκπαίδευσης Ενηλίκων (2018-2019).  Το 2022 προτάθηκα για το ανά διετία βραβείο Ποιοτικής Διδασκαλίας του ΠΚ.

Εξωτερικές συνεργασίες
 
Συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (κωδικοποίηση δεδομένων και μετάφραση).  Ενδεικτικά:
  • TALIS (Teaching and Learning International Survey) (2013)
  • PIAAC (Program for the International Assessment of Adult Competencies) (2009-2010)
    • Pilot study and Interviewer training   
    • PIAAC Initial Field study
    • Literacy and Numeracy 
  • Learning to Learn Tests I, II (2008)
Συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας (κωδικοποίηση και θεματική ανάλυση):
  • Anti-smoking campaign (2009)
Μετάφραση/Διερμηνεία
 
Τμήμα Μετάφρασης/Διερμηνείας, Συγκρότημα Δίας (2006-2010)
 
Συνεργασία με οντότητες του ΠΚ, κρατικές υπηρεσίες και άλλους φορείς για μετάφραση έργων Ελληνικά/Αγγλικά.  Ενδεικτικά:
  • Ιστοσελίδα Βρεφοκομικού Σταθμού και Νηπιαγωγείου 'Λητώ Παπαχριστοφόρου' (ΠΚ, 2017)
  • Σύστημα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης Προπονητών IAAF (Κυπριακή Ομοσπονδία Ερασιτεχνικού Αθλητισμού, 2015)
  • Κώδικας Ηθικής και Επαγγελματικής Επαφής Ομίλου InterContinental Hotels (IHG, 2010)
  • Μυελός των οστών - Ανάπτυξη πολιτικής και κώδικας πρακτικής (RUBSI, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, 2009)
  • Διαχείριση και Έλεγχος Λεγιονέλλας (Υπουργείο Υγείας, 2009)
  • Ο περί Ανθρώπινης Γονιμότητας και Εμβρυολογίας Τροποποιητικός Νόμος του 2009 (Υπουργείο Υγείας, 2009)
  • Ιός Γρίπης Α (Η1Ν1) (Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νόσων, 2009)
  • Αθλητικό Πρόγραμμα 2008-2009 (Αθλητικό Κέντρο ΠΚ, 2008)
 
Συνεργατική μάθηση και γλωσσικό μάθημα. Σχεδιασμός μαθημάτων με βάση την εργασιοκεντρική προσέγγιση. Θεματική ανάλυση σαν στατιστικό μέσο στην ποιοτική έρευνα.  Εκπαιδευτικές εφαρμογές γενετικής τεχνητής νοημοσύνης.  Κατ'οίκον εκπαίδευση στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. 

Tsouris, C., Yeratziotis, A., Fotiades, T., Mazohl, P., & Papadopoulos, G. A. (2023). Digital Competences Recognition Framework for Adult Education. Proceedings of ICERI2023 Conference 13th-15th November 2023, Seville, Spain (pp. 3813-3820). Seville, Spain: International Association of Technology, Education and Development (IATED) (ISBN: 978-84-09-55942-8), doi: 10.21125/iceri.2023.0963

Tsouris, C. (under review). Developing and evaluating an English for the Workplace course in a European university post-recession. English for Specific Purposes, XX(XX), XXX-XXX.

Tsouris, C. (2014).  Learner and teacher perceptions on digital technologies in tertiary L2. In Pixel (Ed.) Conference Proceedings, ICT for Language Learning 2014, 12th-14th November 2014, Florence, Italy (pp. 276-281). Firenze, Italy: Libreriauniversitaria.it (ISBN: 978-88-6292-548-8).

Tsouris, C. (2013). Collaborative learning integration in the ESP classroom and curriculum: teachers’ and students’ perceptions and practices.  EdD thesis, University of Sheffield.  Available at http://etheses.whiterose.ac.uk/5108/

Tsouris, C. (2012). Integrating technology and collaborative learning in preparing and delivering student oral presentations in a university business English course; A case study. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, & I. Candel Torres (Eds.), Proceedings of ICERI2012 Conference 19th-21st November 2012, Madrid, Spain (pp. 3475-3484). Madrid, Spain: International Association of Technology, Education and Development (IATED)(ISBN: 978-84-616-0763-1).

Tsouris, C. (2008). Are national identities threatened by the English language? A case study from Cyprus. Master’s Thesis, The University of Cyprus.

Tsouris, C. (2005). Higher-order Theory of Mind and Early Audience Design Skills in 36- to 59-month Olds. Master’s Thesis, The University of Edinburgh.