SOPHIA IOANNOU
IΩΑΝΝΟΥ ΣΟΦΙΑ
IOANNOU SOPHIA
...
ΕΙΔΙΚΟΣ/Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ
Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας
Κεντρικά Κτήρια
Λεωφ. Καλλιπόλεως 75
-
-
-
www.researchgate.net/profile/Sophia_Ioannou2

Προσωπικό Προφίλ

 Η Σοφία Ιωάννου είναι πτυχιούχος του Tμήματος Φιλολογίας και απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Η διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης γλώσσας» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2020 ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή με θέμα τη διορθωτική ανατροφοδότηση στο επίπεδο αρχάριων μαθητών κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας, λαμβάνοντας υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Κύπρου. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον αφορά τη διεπίδραση στην τάξη κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια για την ελληνική γλώσσα με σχετικές ανακοινώσεις. Από το 2013 μέχρι και σήμερα ασχολείται με τη διδασκαλία της ελληνικής σε μη φυσικούς ομιλητές. Έχει διδάξει σε προγράμματα για μετανάστες, σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, στο Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Κύπρου και εξ αποστάσεως σε διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες. Από το 2017 μέχρι και σήμερα εργάζεται ως ειδική επιστήμονας στο Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Κύπρου. 
 
 
  • Η διεπίδραση στην τάξη κατά τη διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας
  • Ανάπτυξη της δεξιότητας παραγωγής προφορικού λόγου στη Γ2
  • Η εκπαίδευση των διδασκόντων της Νέας Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης
 

Ιωάννου, Σ. (2017). Η χρήση της διορθωτικής αναδιατύπωσης στο επίπεδο αρχάριωνμαθητών της νέας ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 37. Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών.  819-832.

Ιωάννου, Σ. (2019). Η επιρροή της διεπιδραστικής διορθωτικής ανατροφοδότησης στην κατάκτηση του Αορίστου κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας». Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 39. Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών, 1093-1110.

Ιωάννου, Σ. (2020). Η προφορική διορθωτική ανατροφοδότηση κατά τη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας: Οι απόψεις των διδασκόντων και η αντιστοιχία τους με τις διδακτικές πρακτικές». Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 40. Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών, 643-652.

Ιωάννου, Σ. (2020). Η  χρήση της διορθωτικής αναδιατύπωσης κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Στο Ε. Ιωαννίδου, Μ. Κατσογιάννου & Χ. Χριστοδούλου (επιμ,) Έρευνες για την ελληνική γλώσσα. Λευκωσία: Γλωσσολογική Εταιρεία Κύπρου, 87 -104.

 

Profile Information