ΣΟΦΙΑ IΩΑΝΝΟΥ
- Η διεπίδραση στην τάξη κατά τη διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας
- Ανάπτυξη της δεξιότητας παραγωγής προφορικού λόγου στη Γ2
- Η εκπαίδευση των διδασκόντων της Νέας Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης
Ιωάννου, Σ. (2017). Η χρήση της διορθωτικής αναδιατύπωσης στο επίπεδο αρχάριωνμαθητών της νέας ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 37. Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. 819-832.
Ιωάννου, Σ. (2019). Η επιρροή της διεπιδραστικής διορθωτικής ανατροφοδότησης στην κατάκτηση του Αορίστου κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας». Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 39. Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών, 1093-1110.
Ιωάννου, Σ. (2020). Η προφορική διορθωτική ανατροφοδότηση κατά τη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας: Οι απόψεις των διδασκόντων και η αντιστοιχία τους με τις διδακτικές πρακτικές». Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 40. Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών, 643-652.
Ιωάννου, Σ. (2020). Η χρήση της διορθωτικής αναδιατύπωσης κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Στο Ε. Ιωαννίδου, Μ. Κατσογιάννου & Χ. Χριστοδούλου (επιμ,) Έρευνες για την ελληνική γλώσσα. Λευκωσία: Γλωσσολογική Εταιρεία Κύπρου, 87 -104.
Ioannou, S. & Tsagari, D. (2022) Effects of Recasts, Metalinguistic Feedback, and Students’ Proficiency on the Acquisition of Greek Perfective Past Tense. Languages 7 (1), 40. doi.org/10.3390/languages7010040
Ioannou, S. & Tsagari, D. (2022) Interactional Corrective Feedback in beginner level classrooms of Greek as a second language: Teachers’ Practices. Research Papers in Language Teaching and Learning 12, 7-25. ISSN: 1792-1244. rpltl.eap.gr/images/2022/RPLTL_issue12.pdf.