ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ
Διδακτορική Ευκαιρία – Διοίκηση Επιχειρήσεων
Δέχομαι αιτήσεις στο να επιβλέψω διδακτορική έρευνα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων με επίκεντρο το πώς η εργασία καθοδηγείται από την κρίση, ή/και τον αυτοσχεδιασμό ή/και την άρρητη γνώση. Ιδιαίτερα με ενδιαφέρουν προσεγγίσεις που βασίζονται στη φαινομενολογία, τη θεωρία της πρακτικής, και την αριστοτελική ηθική. Αιτήσεις από υποψήφιους με υπόβαθρο στην διοίκηση, ή στην φιλοσοφία, ή και τις κοινωνικές επιστήμες είναι ευπρόσδεκτες.
Η διδακτορική διατριβή πρέπει να εκπονηθεί στα Αγγλικά.
Οι επιτυχόντες υποψήφιοι ενδέχεται να είναι επιλέξιμοι για υποτροφία που καλύπτει τα δίδακτρα και παρέχει μηνιαίο επίδομα.
Αν σας ενδιαφέρει, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για περαιτέρω πληροφορίες.
- Tsoukas, H., Hadjimichael, D., Nair, A., Pyrko, I., & Woolley, S. (2024). Judgment in business and management research: shedding new light on a familiar concept. Academy of Management Annals. 18 (2), 626-669. https://doi.org/10.5465/annals.2022.0175
- Hadjimichael, D., Ribeiro, R. & Tsoukas, H. (2024). How does embodiment enable the acquisition of tacit knowledge in organizations? From Polanyi to Merleau-Ponty. Organization Studies. 45(5), 545-570. [https://doi.org/10.1177/01708406241228374]
- Hadjimichael, D., Pyrko, I. & Tsoukas, H. (2024). Beyond Tacit Knowledge: How Michael Polanyi's theory of knowledge illuminates theory development in organizational research. Academy of Management Review. 49 (4), 919-934 [https://doi.org/10.5465/amr.2022.0289].
- Dickinson, R., & Hadjimichael, D. (2023). A Theatre Pedagogy for Teaching Moral Imagination. Organizational Aesthetics, 12(1), 94-124. [https://oa.journals.publicknowledgeproject.org/index.php/oa/article/download/273/307]
- Hadjimichael D. & Tsoukas, H. (2023). Phronetic Improvisation: A Virtue Ethics Perspective. Management Learning, 54(1), 99-120. [https://doi.org/10.1177/13505076221111855]
- Hadjimichael, D. & Tsoukas, H. (2019). Towards a better understanding of tacit knowledge in organizations: Taking stock and moving forward. Academy of Management Annals, 13(2), 672–703. [https://doi.org/10.5465/annals.2017.0084].
ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ
- Hadjimichael, D. (2023). Improvization in Organizations: A Review with a Phenomenological Research Agenda. In Cunha, M. P., Vera, D., Abrantes, A. C. M., & Miner, A. (Eds.). The Routledge Companion to Improvisation in Organizations. London: Routledge. [Improvisation in organization | 33 | A review with a phenomenological (taylorfrancis.com)]
- Hadjimichael D., (2017). Haridimos Tsoukas: Understanding Organizational Change via Philosophy and Complexity. In Szalba D., Pasmore, W., Barnes, M. and Gipson, A. (Eds,) The Palgrave Handbook of Organizational Change Thinkers. Palgrave Macmillan. [https://doi.org/10.1007/978-3-319-52878-6_96]
EΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
- Dickinson R. and Hadjimichael D. (2021). Teaching Moral Imagination through Theatre Pedagogy. 81st Annual Meeting of the Academy of Management. [https://doi.org/10.5465/AMBPP.2021.13625abstract].
- Awarded "Global Forum Best Paper" by the Management Education and Development Division of the Academy of Management.