HELEN STAVROU

Προφίλ Γεννήθηκε στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας, όπου και μεγάλωσε. Απόφοιτος του κλάδου Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας του Πανεπιστημίου Κύπρου (2000), και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Μάστερ στην Αγγλική Λογοτεχνία και τις Συγκριτικές Πολιτισμικές Σπουδές από το ίδιο πανεπιστήμιο (2003). Το 2009 εξασφάλισε δεύτερο τίτλο Μάστερ, στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, από το Πανεπιστήμιο του Newcastle (Σίδνεϋ, Αυστραλία). Ολοκλήρωσε το διδακτορικό της στην Φιλοσοφία και την Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο Charles Sturt του Σίδνεϋ, το 2022. Από το 2003, διδάσκει Αγγλικά για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς και Αγγλικά για Ειδικούς Σκοπούς στο Κέντρο Γλωσσών του Πανεπιστημίου Κύπρου. Εκτός από τη διδασκαλία, συμμετέχει εκτεταμένα στον σχεδιασμό διδακτικών ενοτήτων και σε ειδικά προγράμματα με στόχο την επανάληψη της διδακτέας ύλης. Κεντρική θέση στη μεθοδολογία της κατέχει η διαρκής παρακίνηση των φοιτητών της αγγλικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας, μέσα από τη χρήση εργαλείων εκμάθησης προσαρμοσμένων στα ενδιαφέροντά τους.
|
Stavrou, H., Hyndman, B. & Munday, J. (2022) Struggling to Learn a Language? 6 Tips on How Pop Songs Can Help The Conversation Struggling to learn a language? 6 tips on how pop songs can help (theconversation.com)
Stavrou, H., Hyndman, B. & Munday, J. (2022) “Bagaimana lagu pop bisa membantumu belajar bahasa asing” The Conversation https://theconversation.com/bagaimana-lagu-pop-bisa-membantumu-belajar-bahasa-asing-187700
Stavrou, H. (2022). Exploring the Impact of Popular Song and Sources of Popular Culture on the Learning Motivation of Higher Education EFL Students. Exploring the Impact of Popular Song and Sources of Popular Culture on the Learning Motivation of Higher Education EFL Students — Charles Sturt University Research Output (csu.edu.au)
Stavrou, H. (2021). The emergence of lifelong learning strategies through an action research study in second language learning. Action Learning and Action Research Journal, 27(2), 11–48. Retrieved from https://alarj.alarassociation.org/index.php/alarj/article/view/327