ΠΑΝΟΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ

22893629
...
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ/ΡΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΡΙΑ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης
ΟΕΔ 01 - Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης, 06 FEB01
Πανεπιστημιούπολη
Ο Πάνος Μαρκόπουλος είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στη τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωεν και Δημόσιας Διοίκησης. Ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβανίας (University of Pennsylvania) το 2004 μελετώντας το μηχανισμό ενημέρωσης των καταναλωτών για προϊόντα και υπηρεσίες σε ηλεκτρονικές αγορές.
Στο παρελθόν έχει εργαστεί για το Χρηματιστήριο Αθηνών, την ΙΒΜ Research, καθώς και την εταιρία συμβούλων επιχειρήσεων McKinsey & Co., όπου και διατέλεσε σύμβουλος του ανώτατου μάνατζμεντ μεγάλων εταιριών σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Καναδά.
Ως ακαδημαϊκός έχει διδάξει σε κορυφαία πανεπιστημιακά ιδρύματα των ΗΠΑ, όπως το Cornell University και το Wharton Business School. Η έρευνά του έχει δημοσιευτεί σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά όπως το Management Science, το Journal of Management Information Sytems και το Harvard Business School Press.
Είναι ένας εκ των Διευθυντών του προγράμματος MSc in Data Science και διατέλεσε Διευθυντής του Κέντρου Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστήμιου Κύπρου 2020-2024.
- Πληροφοριακά Συστήματα στη Διοίκηση (MIS)
- Εφαρμογή της Οικονομικής Θεωρίας στις Ηλεκτρονικές Αγορές
- Ενημέρωση καταναλωτών για προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο: μηχανισμοί και λειτουργία των αγορών
- Θεωρία Παιγνίων
- P.M. Markopoulos and K. Kosanagar, 'A Model of Product Design and Information Disclosure Investments', Management Science (2018 64:2 pp. 739–759).
- P.M. Markopoulos, R. Aron and L.H. Ungar, 'Product Information Websites: Are they Good for Consumers?', Journal of Management Information Systems (2016 33:3 pp. 624-651).
- P.M. Markopoulos and E.K. Clemons, 'Reducing Buyers’ Uncertainty about Taste-Related Product Attributes', Journal of Management Information Systems. (2013 30:2 pp. 269-299).
- P.M. Markopoulos, R. Aron and L.H. Ungar, Information Market for Product Attributes: A Game Theoretic, Dual Pricing Mechanism, Decision Support Systems (2010 49:2 pp 187–199).
- Information, HyperDifferentiation and Delight: The Value of Being Different, in 'The Broadband Explosion', Harvard Business School Press, Copyright 2005. (with E.K. Clemons, R. Spitler and B. Gu)