Το Γραφείο Διοικητικής και Γραμματειακής Υποστήριξης παρέχει στην Προϊστάμενη Οικονομικών Υπηρεσιών διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη, και είναι υπεύθυνο για τα ακόλουθα:
- Διεκπεραίωση διοικητικής φύσεως θεμάτων τα οποία σχετίζονται με τις αρμοδιότητες των Οικονομικών Υπηρεσιών
- Μελέτη της εισερχόμενης αλληλογραφίας και παραπομπή της, ανάλογα με το περιεχόμενο
- Σύνταξη επιστολών/σημειωμάτων για διοικητικά θέματα που αφορούν στο Γραφείο της Προϊστάμενης
- Κωδικοποίηση και αναθεώρηση θεματολογίου Αρχείου Οικονομικών Υπηρεσιών
- Συλλογή στοιχείων για διάφορες έρευνες ή/και μελέτες που καλείται να ετοιμάσει η Υπηρεσία
- Συντονισμός μεταξύ Τομέων και Γραφείων των ΟΥ προς υλοποίηση εργασιών
- Ενημέρωση του προσωπικού των ΟΥ για διοικητικής φύσεως θέματα
- Συντονισμός των εργασιών σε ότι αφορά στη συλλογή στοιχείων για ετοιμασία των πιο κάτω που αφορούν στις Οικονομικές Υπηρεσίες:
-
- της ετήσιας έκθεσης πεπραγμένων
- του επιχειρηματικού πλάνου
- του απολογισμού
- των απαντήσεων στις εκθέσεις της Ελεγκτικής Υπηρεσίας
- του προϋπολογισμού των ΟΥ
- Συντονισμός εκπαίδευσης για τις Οικονομικές Υπηρεσίες:
-
- ενημέρωση και καθοδήγηση προσωπικού για εκπαιδευτικά σεμινάρια
- καταγραφή εκπαιδευτικών αναγκών
- προγραμματισμός εκπαιδευτικών αναγκών για επόμενο έτος
- Στήριξη διοικητικά του Συμβουλίου Προσφορών και Οικονομικών/Οικονομικά Θέματα
- Στήριξη διοικητικά της Επιτροπής Στρατηγικού και Οικονομικού Προγραμματισμού
- Διεκπεραίωση εξωτερικών εργασιών της Υπηρεσίας (Κυβερνητικές Υπηρεσίες κλπ)