Λειτουργία, Διαχείριση & Διοίκηση Γραφείου
Στρατηγικά Έργα
Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα & Πρόσβαση σε Πληροφορίες
Χρύσω Αγαπίου
Λογιστής 1ης Τάξης | Υπεύθυνη Προστασίας Δεδομένων (ΥΠΔ) και Πρόσβασης σε Πληροφορίες
Αρμοδιότητες Γραφείου Πρύτανη
Το Γραφείο του Πρύτανη εκτελεί διοικητικές εργασίες και προσφέρει υπηρεσίες που απορρέουν από τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες του Πρύτανη, ως ο ανώτατος ακαδημαϊκός και εκτελεστικός αξιωματούχος του Πανεπιστημίου.
Σύμφωνα με τον Περί Πανεπιστημίου Κύπρου Νόμο (1989-2019), ο Πρύτανης έχει τη διαχείριση των τρεχουσών εργασιών του Ιδρύματος, προΐσταται των διοικητικών υπηρεσιών του, μεριμνά για την εκτέλεση των αποφάσεων των συλλογικών διοικητικών οργάνων του (Συμβούλιο, Σύγκλητο και Πρυτανικό Συμβούλιο), καθώς και των διαφόρων επιτροπών που προεδρεύει, και είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της πολιτικής του πανεπιστημίου.
Το Γραφείο είναι υπεύθυνο για την επικοινωνία και τη συνεργασία του Πρύτανη με την πανεπιστημιακή κοινότητα, την Πολιτεία και, ευρύτερα, την κυπριακή κοινωνία και τη διεθνή κοινότητα. Επιπρόσθετα, επιλαμβάνεται των ενεργειών και εργασιών που αφορούν στην εκπροσώπηση του Πανεπιστημίου Κύπρου από τον Αξιωματούχο του και την ουσιαστική του συμβολή στο κοινωνικό, οικονομικό και πολιτιστικό γίγνεσθαι της Κύπρου. Παράλληλα, αντικείμενό του είναι η έγκαιρη διαβίβαση στα αρμόδια όργανα της πληροφόρησης και των θεμάτων, εντός και εκτός του Ιδρύματος, για τη διεκπεραίωσή τους, με μοναδικό γνώμονα την εύρυθμη διοικητική λειτουργία του οργανισμού, αλλά και την απρόσκοπτη επιτέλεση του διδακτικού και ερευνητικού έργου του Ιδρύματος.