ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙKHΣ ΥΓEIΑΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕI ΩΣ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ  Ή ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ. 
 
Αξιολόγηση Προσφερόμενων υπηρεσιών  

...................................................................................................................................................................................................................

Αξιολόγηση Προσφερόμενων Υπηρεσιών

Θα  το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα αν αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας  και συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο που θα βρείτε στον πιο κάτω σύνδεσμο (https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=tObRjayNjkCNjWdT6YAFMFlA2sbLDipLpeDDLsCvOa9UMjhNOElEQTVJRlRJV0lKVFpNRkYwQjRUUS4u) σχετικά με τις υπηρεσίες που λάβατε από το Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Πανεπιστημίου Κύπρου.

Η ανατροφοδότησή σας είναι σημαντική ώστε να μπορούμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που λαμβάνετε σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Οι απαντήσεις σας είναι ανώνυμες.

Σημειώνεται ότι οι πληροφορίες αυτές συλλέγονται από αντίστοιχη πλατφόρμα που εξυπηρετεί το σκοπό αυτό, η οποία προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης τον οποίο διατηρεί μόνο ο διαχειριστής της σελίδας. Τα δεδομένα χρησιμοποιούνται για σκοπούς ενημέρωσης σχετικά με την ποιότητα των προσφερόμενων από το ΚΕΨΥ υπηρεσιών, και φυλάγονται ηλεκτρονικά για διάρκεια δύο (2) ετών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι απαντήσεις σας χρησιμοποιούνται χωρίς οποιαδήποτε στοιχεία που να προσδιορίζουν την ταυτότητά σας (π.χ., Ηλεκτρονική διεύθυνση).

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμβολή σας.

Η ομάδα του Κέντρου Ψυχικής Υγείας.

 
 
 
first-aid-kit
 
 
       
...............................................................................................................................................................................................
 
 Σε περίπτωση που προκύψει επείγον περιστατικό, μπορείτε να επιλέξετε για να αποταθείτε ανάμεσα στις πιο κάτω επιλογές. 
 
- Στις υπηρεσίες ασφάλειας (φύλακας) που βρίσκονται στους χώρους του Πανεπιστημίου σε 24ωρή βάση 
- Σε κοντινό σας άτομο ή σε κάποιο οικείο του ατόμου που βρίσκεται σε δυσφορία (φίλο/η, συγκάτοικο, γονιό ή μέλος της οικογένειας) 
- Στον προσωπικό σας γιατρό ή του ατόμου 
- Στον πλησιέστερο αστυνομικό σταθμό
 
 
 
 
 
 
ambulance
 
 
          
 .............................................................................................................................................................................................
 
 
Εάν ανησυχείτε για την ασφάλειά σας, ή υπάρχει άμεσος κίνδυνος να βλάψετε τον εαυτό σας ή κάποιον άλλο, αμέσως: 
 
 - Μεταβείτε στο πλησιέστερο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΑΕΠ/Πρώτες Βοήθειες) ή
    Φροντίστε το άτομο να μεταβεί στο πλησιέστερο ΤΑΕΠ, κατά προτίμηση με τη συνοδεία έμπιστου ατόμου
              ή 
 - Καλέστε το 112 για άμεση παρέμβαση (και όπου χρειάζεται ζητήστε ασθενοφόρο). 
 
 
 smartphone1
 
 
 
.........................................................................................................................................................................................
 
Για να λάβετε άμεσα στήριξη, μπορείτε να καλέστε μια από τις δωρεάν υπηρεσίες τηλεφωνικής στήριξης ή να επικοινωνήσετε με υπηρεσίες διαδικτυακής στήριξης που είναι διαθέσιμες μέχρι αργά το βράδι. 
 
                                                             1410   symvouleftikimeswdiadiktyou-new          cyprus samaritans
Μπορεί επίσης να βρείτε χρήσιμη την καθοδήγηση που υπάρχει μέσω του υλικού αυτο-βοήθειας στην ιστοσελίδα του ΚΕΨΥ.
 
 
 
 
 
help
 
 
 
 
................................................................................................................................................................................................
 
Το προσωπικό του ΚΕΨΥ καταβάλλει κάθε προσπάθεια, όπου είναι δυνατόν, να παρέχει καθοδήγηση για τη διαχείριση δύσκολων περιστατικών μέσω συνεργατικής συμβουλευτικής (consulting)
 
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει μέλος του προσωπικού μας διαθέσιμο τη στιγμή που καλείτε, παρακαλούμε αφήστε τηλεφωνικό μήνυμα ή επικοινωνείστε μαζί μας ηλεκτρονικά, ώστε να επικοινωνήσει μαζί σας Λειτουργός του Κέντρου μόλις είναι διαθέσιμος/η. 
 
Σε περιστατικά που προκύπτουν εκτός των ωρών εργασίας του ΚΕΨΥ, σε όλες τις περιπτώσεις επικοινωνείτε με μια από τις πιο πάνω επιλογές.