The SALL Toolbox: A modular set of SALL resources for schools, teachers, societal actors, and policy makers
13 Ιουνίου, 2023Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα για διαμόρφωση του μέλλοντος της εκπαίδευσης STE(A)M
5 Οκτωβρίου, 2023Στο μαγευτικό τοπίο της Καππαδοκίας στην Τουρκία, μεταξύ 28 Αυγούστου και 1 Σεπτεμβρίου 2023, έλαβε χώρα το 15ο συνέδριο της ESERA (European Science Education Research Association), με θέμα «Σύνδεση της Εκπαίδευσης των Επιστημών με την Πολιτιστική Κληρονομιά». Το συνέδριο συγκέντρωσε ακαδημαϊκούς, εκπαιδευτικούς και ερευνητές/τριες από όλο τον κόσμο, με στόχο να μοιραστούν ιδέες και να συμμετάσχουν σε ουσιαστικές συζητήσεις σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις της έρευνας στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών.
Μεταξύ αυτών βρέθηκε και η ερευνητική μας ομάδα, η οποία συμμετείχε δυναμικά με τρεις προφορικές παρουσιάσεις εργασιών και ένα διαδραστικό εργαστήριο. Οι εργασίες μας εξέτασαν διάφορες πτυχές της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες, καθεμία προσφέροντας μια μοναδική οπτική γωνία και συμβάλλοντας στον γενικό στόχο του συνεδρίου. Σε δύο από τις εργασίες παρουσιάστηκαν μερικά από τα βασικά ευρήματα του προγράμματος Schools as Living Labs (SALL) σχετικά με τον αντίκτυπο της προσέγγισης του Ανοιχτού Σχολείου στον συναισθηματικό τομέα των μαθητών. Αντίστοιχα, στο εργαστήριο οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την προσέγγιση του ζωντανού εργαστηρίου που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος SALL. Τέλος, η τρίτη εργασία αφορούσε την αξιοποίηση της μεθόδου της μοντελοποίησης για την κατανόηση πολύπλοκων φαινομένων από προ-υπηρεσιακούς εκπαιδευτικούς.
Μπορείτε να βρείτε τις περιλήψεις των εργασιών μας παρακάτω:
The Impact of Open Schooling Projects on Students’ Perceptions on the Control of Their Learning
Fostering Pre-service Teachers’ Understanding of Diffusion through a Modeling-based Approach
Learning Everywhere: Breaking out of the Classroom and Linking Schools to the Community (workshop)