Ξενοφώντος, Ν. (2017). Αξιολόγηση της παρουσίας υποστηρικτικών εργαλείων σε τεχνολογικά υποστηριζόμενα μαθησιακά περιβάλλοντα διερώτησης στις φυσικές επιστήμες. (Διδακτορική Διατριβή). Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία.
 
Pavlou, Y. (2017). The Development of Pedagogical Content Knowledge and its Effect on Enactment: A Beggining Geography Teachers Case. (Master Thesis). University of Cyprus, Nicosia.
 
Παντελή, Ε.(2016). Πώς ένα εργαλείο διατύπωσης υπόθεσης και ένα εργαλείο σχεδιασμού πειραμάτων επηρεάζει τις ενέργειες των μαθητών καθώς εργάζονται σε ένα μαθησιακό χώρο διερώτησης. (Πτυχιακή Διπλωματική). Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία.
 
Ηρακλέους, Μ. (2015). Διερευνώντας τους Ρόλους Συμμετοχής των Εκπαιδευτικών σε Προγράμματα Επαγγελματικής Ανάπτυξης με Προσανατολισμό τη Μάθηση μέσω Διερώτησης: Μια Συστηματική Ανασκόπηση και Σύνθεση Εμπειρικών Ερευνών. (Μεταπτυχιακή Διπλωματική). Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία.
 
Παύλου, Υ. (2015). Σύγκριση της Επίδρασης Φυσικού και Εικονικού Περιβάλλοντος Πειραματισμού στην Εννοιολογική Κατανόηση Μαθητών Πρώτης Σχολικής Ηλικίας στις Φυσικές Επιστήμες. (Πτυχιακή Διπλωματική). Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία. 
 
Ξενοφώντος, Ν. (2010). Σύγκριση δύο διαφορετικών προσεγγίσεων συνεργατικής μάθησης ως προς την επίδρασή τους στη μάθηση και τις πρακτικές που ακολουθούν οι μαθητές, όταν πραγματοποιούν μια δραστηριότητα ιστοεξερεύνησης. (Μεταπτυχιακή Διπλωματική). Πανεπιστήμιο Κύπρου, Λευκωσία.