ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ:

8ον Πρόγραμμα Προσανατολισμού και εκπαιδευτικά σεμινάρια 2017-18: 
Άρθρο στην Κοινότητα, Τεύχος 57ο, Μάρτιος 2018 (σελ. 4) – Δραστηριότητες του ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. 
Κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2017-18, προσφέρθηκαν τα ακόλουθα σεμινάρια:
(1) Σεμινάρια για τη χρήση του Blackboard:
(α) 20 Σεπτεμβρίου 2017, Τετάρτη 2-5μμ, “Εισαγωγή στη Χρήση Blackboard”, και
(β) 27 Σεπτεμβρίου 2017, Τετάρτη 2-5 μμ, “Προχωρημένο Eπίπεδο στη Χρήση Blackboard”.
Εκπαιδευτής: Γεώργιος Κάππος, Λειτουργός Μηχανογράφησης, Υπηρεσία Πληροφορικών Συστημάτων.
Εργαστήριο Β307 (υπόγειο), Κτήριο ΘΕΕ02 (Τμήμα ΜΑΣ), Πανεπιστημιούπολη.
(2) 17 Οκτωβρίου 2017, Τρίτη 9-11πμ, Παρουσίαση υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης ΠΚ για τους διδάσκοντες:
Μέρος Α’: Πληροφοριακές πηγές που παρέχει η Βιβλιοθήκη ΠΚ, συνδρομές που ενισχύουν το έργο της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Μέρος Β’: Ερευνητικά εργαλεία (Scopus, Web of Science, Google Scholar).
Ομιλητές: Έλενα Διομήδη, Μαριάννα Εμμανουήλ, Λούης Προκοπίου, διοικητικό προσωπικό Βιβλιοθήκης.
Αίθουσα 018 (ισόγειο), ΚΟΔ07, Πανεπιστημιούπολη.
(3) 20 & 21 Νοεμβρίου 2017 – Διήμερο σεμινάριο/εργαστήριο με θέμα: Research-based education using assessments directed at an audience (Πληροφορίες)
Ομιλητής: Dr. Nicholas Grindle, Centre for the Advancement of Learning and Teaching, UCL, UK (Σύντομο βιογραφικό)
Αίθουσα 018 (ισόγειο), ΚΟΔ07, Πανεπιστημιούπολη.
Monday 20th November 2017
09:30-10:00 Registration and Coffee (meet our facilitator)
10:00-11:00 LECTURE: The lecture will look at outstanding examples of assessments that are directed at an audience, and explain what makes this model of learning so effective.
Discussion, Q&A
11:00-11:30 coffee break
11:30-13:30 SEMINAR: In a follow-up seminar, we will identify reasons why outward-facing assessments may or may not feature in the ‘signature pedagogies’ of different academic disciplines, and we will draw up suggestions about what can be learned from different subjects where this practice is already well embedded.
Tuesday 21st November 2017

09:45-10:00 Registration and Coffee
10:00-12:00 WORKSHOP: This interactive workshop will use a new model of curriculum design called Arena ABC to brainstorm different ideas for ‘assessments directed at an audience’ and identify ways to help embed these assessments in degree programmes.

7ον Πρόγραμμα Προσανατολισμού και εκπαιδευτικά σεμινάρια 2016-17:
Κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2016-17, προσφέρθηκαν τα ακόλουθα σεμινάρια:
(α) 14 Σεπτεμβρίου 2016, Τετάρτη 2-5μμ, “Εισαγωγή στη Χρήση Blackboard”, και
(β) 21 Σεπτεμβρίου 2016, Τετάρτη 2-5 μμ, “Προχωρημένο Eπίπεδο στη Χρήση Blackboard”.
Εργαστήριο ΗΥ Π104, Κεντρικά Καλλιπόλεως.
Εκπαιδευτής: Γεώργιος Κάππος, Λειτουργός Μηχανογράφησης, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, ΥΠΣ
(2) 28 Σεπτεμβρίου 2016, Τετάρτη 3-6μμ, εργαστήριο με θέμα “Ψηφιακή τάξη-διαδικτυακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες και ψηφιακά εργαλεία”.
Εργαστήριο ΗΥ Π104, Κεντρικά Καλλιπόλεως.
Εκπαιδευτής: Δρ. Αντρέας Αθανασιάδης, Ειδικός Επιστήμονας, Κέντρο Γλωσσών.
(3) 19 Οκτωβρίου 2016, Τετάρτη 3-6 μμ, παρουσίαση με θέμα “Observation of teaching as a tool for teaching evaluation” (η παρουσίαση θα είναι στα αγγλικά).
Αίθουσα 105, Κτήριο Κοινωνικών Δραστηριοτήτων ΚΩΔ03, Πανεπιστημιούπολη.
Εκπαιδεύτρια: Joyce Patchias, UK qualified advanced practitioner/trainer.
(4) 26 Οκτωβρίου 2016, Τετάρτη 3-5μμ, παρουσίαση για τις υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης ΠΚ προς τους διδάσκοντες
Αίθουσα 105, Κτήριο Κοινωνικών Δραστηριοτήτων ΚΩΔ03, Πανεπιστημιούπολη.
Ομιλητές: Έλενα Διομήδη, Μαριάννα Εμμανουήλ, Σύλβια Κουκουνίδου, Λούης Προκοπίου, διοικητικό προσωπικό Βιβλιοθήκης.
(5) 17 & 18 Νοεμβρίου 2016, Εργαστήρια και παρουσίαση με θέμα “Teaching Quality Awards” (στα αγγλικά).
Αίθουσα 105, Κτήριο Κοινωνικών Δραστηριοτήτων ΚΩΔ03, Πανεπιστημιούπολη.
Ομιλήτρια: Jane Hindle, Head Educational Strategy Unit, London School of Economics and Political Science.