ΠΡΟΣΟΧΗ: για τις τρέχουσες δραστηριότητες μετακινηθείτε προς τα κάτω (scroll down)
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, το Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ.), διοργανώνει εκπαιδευτικές δραστηριοτήτες για τους διδάσκοντες του Πανεπιστημίου Κύπρου. Οι δραστηριότητες αυτές εμπίπτουν στις πιο κάτω κατηγορίες που προέκυψαν μέσα από αποφάσεις των Αρχών του Πανεπιστημίου. Όλες οι δραστηριότητες εντάσσονται στο πλαίσιο της Πολιτικής του ΠΚ για Διασφάλιση της Ποιότητας της Διδασκαλίας, και συγκεκριμένα στον Άξονα 2 όπου αναφέρονται δράσεις που εμπίπτουν στην κατηγορία της αρχικής εκπαίδευσης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του διδακτικού προσωπικού:
(1) Πρόγραμμα Προσανατολισμού & Ένταξης νέων διδασκόντων: Η Σύγκλητος στην 1η Συνεδρία της το 2010 (20 Ιανουαρίου 2010) ενέκρινε την εισήγηση του ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. για διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων για νέους διδάσκοντες στο πλαίσιο του προγράμματος προσανατολισμού κατά την έναρξη κάθε ακαδημαϊκού έτους. Σύμφωνα με την απόφαση της Συγκλήτου “το πρόγραμμα θα είναι υποχρεωτικό για τα νέα μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού που δεν έχουν διδακτική πείρα με μέριμνα των Προέδρων των Τμημάτων”. Το πρόγραμμα είναι ανοικτό προς όλους τους διδάσκοντες (συμπεριλαμβανομένων και των Επισκεπτών Καθηγητών, μέλων ΕΕΠ, καθώς και μεταπτυχιακών φοιτητών με διδακτικό φόρτο). Σε μεταγενέστερη απόφασή της η Σύγκλητος (Συνεδρία 11/2019/ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ, 3/4/2019), αναφέρθηκε στην προσφορά του Προγράμματος ένταξης νέων διδασκόντων. Σκοπός του Προγράμματος, είναι να παρέχει βασικές πρακτικές πληροφορίες που αφορούν στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στη λειτουργία του, αλλά και να καλύψει τυχόν κενά σε εισαγωγικά θέματα διδασκαλίας και μάθησης που πιθανόν να αντιμετωπίζουν οι νέοι διδάσκοντες. Προς υλοποίηση του Προγράμματος Προσανατολισμού & Ένταξης, το ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. κατά την έναρξη κάθε ακαδημαϊκού έτους διοργανώνει παρουσιάσεις των Διοικητικών Υπηρεσιών του ΠΚ και προσφέρει αριθμό σεμιναρίων και άλλων εκπαιδευτικών δράσεων, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του Κέντρου.
(2) Εργαστήρια & σεμινάρια για διδάσκοντες: Σε κάθε ακαδημαϊκό έτος το ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. διοργανώνει εκπαιδευτικά εργαστήρια και σεμινάρια για διδάσκοντες σε γενικά και εξειδικευμένα θέματα.
(3) Προώθηση της τηλεκπαίδευσης: Στα τέλη του 2004, η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Κύπρου ενέκρινε το κείμενο Πολιτικής Τηλεμάθησης για ενεργό προώθηση της τηλεμάθησης. Το ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην ενσωμάτωση της τηλεμάθησης με τη διοργάνωση επιμορφωτικών σεμιναρίων και επιδείξεων για τους τρόπους χρήσης λογισμικών τηλεμάθησης που παρέχει το Πανεπιστήμιο (π.χ. Blackboard, Turnitin). Σχετικά σεμινάρια προσφέρονται και προς τους φοιτητές.
Βάσεις Δεδομένων / Ηλεκτρονικές Πηγές
Blackboard Help Centre (πληροφορίες εντός ΠΚ θα βρείτε επίσης στο σύνδεσμο Χρήσιμες Συνδέσεις)
ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ – TAKE YOUR TEACHING ONLINE– You can download the material here: Part-1 and Part 2
Ηλεκτρονική Εγγραφή για τρέχουσες δραστηριότητες προς διδακτικό προσωπικό
Η ιστοσελίδα ανανεώνεται συχνά και περισσότερες πληροφορίες γίνονται διαθέσιμες πριν την έναρξη κάθε δραστηριότητας.
|
- Για άτομα του διδακτικού προσωπικού που ΔΕΝ έχουν ακόμη αποκτήσει email του ΠΚ http://www.ucy.ac.cy/pub-kedima-instructors
Για νέο διδακτικό/ερευνητικό προσωπικό: Για να μπορέσετε να εγγραφείτε στις δραστηριότητές μας θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό email σας του ΠΚ. Αποστέλλονται οδηγίες στο email που δηλώσατε στο ΠΚ. Για περισσότερες πληροφορίες/βοήθεια επικοινωνήστε με το IT Support Helpdesk <[email protected]> και στο τηλέφωνο 2289-2222.
-
-
- Οδηγός δημιουργίας λογαριασμού στο Πανεπιστήμιο Κύπρου.
- Επαλλήθευση πολλαπλών βημάτων.
-
(6) Τετάρτη-25/10/2023: Υπηρεσία Υποστήριξης Έρευνας και Καινοτομίας: Από τη συγγραφή μέχρι την υποβολή μιας ερευνητικής πρότασης & παραδείγματα επιτυχημένων προτάσεων από μέλη του ακαδημαϊκού προσωπικού. Πρόγραμμα
3/5/2023 – Ημερίδα Διδακτικών Επινοήσεων – Πρόγραμμα (πληροφορίες για τις Διδακτικές Επινοήσεις)
30/1/2023 – Hybrid Learning in University Teaching, Programme
2η ημέρα, Τρίτη 31 Αυγούστου 2021 (09:00-13:00): Παρουσιάσεις Διοικητικών Υπηρεσιών
(9) Train-the-Trainer, DIG-IT (follow up course): 15/11-5/12/2021
The Centre for Teaching and Learning in collaboration with [SEIT Lab], is offering the course: ‘Designing, Delivering and Evaluating Online Study-Units’. The course has been selected for an Honorable Mention in the E-Learning category of the International e-Learning Awards 2020. Target audience: This course is designed to provide academic staff, who have little or no experience with online teaching, with the support needed to transfer study-units from a face-to-face to a blended or online format. The course will be available/taught in English. The course facilitators are: Alexandros Yeratziotis (Ph.D) is a Post-Doctoral Researcher at the SEIT laboratory, Dept. of Computer Science, University of Cyprus & Evangelia Vanezi (M.Sc.) is currently a PhD candidate and Researcher at the SEIT laboratory, Dept. of Computer Science, University of Cyprus. The course will run over a nine-week period plus breaks (3 March to 18 May 2021) with the kick-off meeting on 3rd March, only at 3-6pm (synchronous). The remaining sessions will be totally online via Moodle and can be completed from anywhere you have Internet connection, and at any time during the week the session is offered. Only 30 places are available. Before registering, you are kindly requested to take into consideration the time required to complete the course successfully (a certificate of completion will be provided). It is estimated you will need 3-4 hours to watch the sessions, read the provided materials and to submit the coursework each week. Within the course, you will be required to complete two online surveys for the evaluation of the course content. At the end of the course you may also be asked to participate in a focus group session in order for the facilitators to receive more feedback. You can read more about the course in the RoadMap.
(4) Δημιουργία και υλοποίηση ηλεκτρονικής εξέτασης με το Teams, Blackboard και Zoom, Κυριακή 6/12/2020, 9πμ-12μμ.
-
- 1η ημέρα – Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020, 15:00-19:30: Καλωσορίσατε στο Πανεπιστήμιο Κύπρου
- 2η ημέρα – Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020, 09:00-17:30: Παρουσιάσεις Διοικητικών Υπηρεσιών
- 3η ημέρα – Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020, 09:00-17:00: Χρήσιμα εργαλεία και υπηρεσίες ΠΚ
Πρόγραμμα εργαστηρίων που ακολουθούν – σεμινάρια ανοιχτά προς όλους τους διδάσκοντες:
9 Σεπτεμβρίου 2020
14:00-16:30
|
Εργαλεία Office 365 (Υπηρεσία Πληροφορικής Υποδομής) |
16 Σεπτεμβρίου 2020
14:00-18:00
|
Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών (Ιατρική Σχολή) |
23 Σεπτεμβρίου 2020
14:00-16:00
|
Χρήση εργαλείων Βιβλιοθήκης για διδακτικό προσωπικό: Μέρος Α’: Πληροφοριακές πηγές που παρέχει η Βιβλιοθήκη ΠΚ, συνδρομές που ενισχύουν το έργο της ακαδημαϊκής κοινότητας. Μέρος Β’: Ερευνητικά εργαλεία (Scopus, Web of Science, Google Scholar) |
30 Σεπτεμβρίου 2020
14:00-17:00
|
Προχωρημένο Επίπεδο στο Blackboard–(Υπηρεσία Πληροφορικών Εφαρμογών)
Παρουσίαση Εκπαιδευτικής Βιντεοπλατφόρμας “Panopto” (Υπηρεσία Πληροφορικής Υποδομής)
|
7 Οκτωβρίου 2020
14:00-18:00
|
Από τη συγγραφή μέχρι την υποβολή μιας ερευνητικής πρότασης & παρουσιάσεις από μέλη ακαδημαϊκού προσωπικού που έχουν επιτύχει στην εξασφάλιση χρηματοδότησης (Υπηρεσία Υποστήριξης Έρευνας): Το σεμινάριο αυτό καλύπτει ένα ευρύ φάσμα εννοιών και μεθοδολογιών που χρησιμοποιούνται κατά την Συγγραφή και Υποβολή Ερευνητικών Προτάσεων. Στα πλαίσια του σεμιναρίου θα επεξηγηθούν τρόποι εντοπισμού ευκαιριών εξωτερικής χρηματοδότησης, συγκεκριμένα πρακτικά εργαλεία και τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά την ανάπτυξη μίας ερευνητικής πρότασης, καθώς και διαδικασίες για την ορθή υποβολή της. Επιπρόσθετα οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν παραδείγματα επιτυχημένων προτάσεων από τους ίδιους τους δημιουργούς τους/ υπεύθυνους ερευνητές/ακαδημαϊκούς. |
- Live ενημέρωση διδασκόντων “Διαχείριση του κορωνοϊού”,ερωτήσεις & απαντήσεις – μέσω Zoom. 24/9/2020
- Διδασκαλία των μαθηματικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, σεμινάριο & οδηγός χρήσης εργαλείων, Τμήμα ΜΑΣ μόνο, 5/2/2021
EU Data Protection Rules – Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων (ΕΕ)
When you enter a UCY public event you enter an area where photography, audio, and video recording may occur. By taking part in the event you grant UCY full rights to use the audiovisual material for publicity purposes. This might include, but is not limited to, printed and online publicity, social media, press releases etc. If you do not wish to be a part of the audiovisual coverage pleaseinform the event organizer
Εισέρχεστε σε δημόσια εκδήλωση του Πανεπιστημίου Κύπρου κατά την οποία πιθανόν να υπάρχει οπτικοακουστική κάλυψη. Συμμετέχοντας στη δημόσια εκδήλωση δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να χρησιμοποιηθεί το οπτικοακουστικό υλικό σε δράσεις δημοσιότητας, όπως ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά , Ανακοινώσεις Τύπου, έντυπο υλικό, αναρτήσεις στα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης κ.ο.κ.
Εάν δεν επιθυμείτε να λάβετε μέρος στην οπτικοακουστική κάλυψη παρακαλώ ενημερώστε το διοργανωτή.