Γραφείο Υποστήριξης και Επιλογής Διοικητικού Προσωπικού

Στόχος του Γραφείου «Υποστήριξης Επιλογής Διοικητικού Προσωπικού» είναι η προσέλκυση, αξιολόγηση και επιλογή άρτια καταρτισμένου και ταλαντούχου προσωπικού μέσα από αδιάβλητες, διαφανείς και αξιοκρατικές διαδικασίες, με απώτερο σκοπό την υποστήριξη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας για υλοποίηση των στρατηγικών στόχων του Πανεπιστημίου.

 Αρμοδιότητες: Το Γραφείο «Υποστήριξης Επιλογής Διοικητικού Προσωπικού» είναι υπεύθυνο για θέματα που άπτονται της στελέχωσης Διοικητικού Προσωπικού (μόνιμου/ συμβασιούχου/ ωρομίσθιου), θέματα διαχείρισης και προγραμματισμού ανθρώπινων πόρων, καταρτισμού Σχεδίων Υπηρεσίας καθώς επίσης και της προσέλκυσης, επιλογής και διατήρησης του ανθρώπινου δυναμικού. Το Γραφείο έχει τη ευθύνη της προκήρυξης θέσεων (Έκτακτων, Πρώτου Διορισμού, Πρώτου Διορισμού και Προαγωγής, Ωρομίσθιων και θέσεων Προαγωγής), της παραλαβής, διαχείρισης και προκαταρκτικής αξιολόγησης αιτήσεων (εφόσον του ζητηθεί), της διοργάνωσης και συντονισμού γραπτών ή/και προφορικών εξετάσεων, της διοικητικής υποστήριξης της Επιτροπής Προσωπικού του Συμβουλίου στη διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων, καθώς επίσης και της γραπτής και προφορικής επικοινωνίας με τους υποψήφιους σε όλα τα στάδια της διαδικασίας πλήρωσης των θέσεων.

 Είναι επίσης αρμόδιο για την ετοιμασία των συμβολαίων απασχόλησης του συμβασιούχου προσωπικού καθώς επίσης και τη παρακολούθηση της επαγγελματικής τους εξέλιξης στον οργανισμό, περιλαμβανομένης της ενημέρωσης της Επιτροπής Προσωπικού για θέματα που αφορούν στη μετατροπή συμβολαίων σε συμβάσεις αορίστου χρόνου, επικυρώσεις διορισμών, παροχής προσαυξήσεων κ.α..

 Το Γραφείο ασχολείται επίσης με θέματα που αφορούν σε αιτήματα εσωτερικών μετακινήσεων, ανακατατάξεων, αντικαταστάσεων προσωπικού καθώς επίσης και για θέματα ευημερίας, ένταξης νεοεισερχόμενων μελών και της επαγγελματικής σταδιοδρομίας του προσωπικού στον Οργανισμό. Περαιτέρω, το Γραφείο ασχολείται με θέματα Εργασιακών Σχέσεων βάσει του κώδικα Εργασιακών Σχέσεων και Νομικών θεμάτων, έχοντας ως πάντα υπόψιν την οικεία Νομοθεσία, Κανόνες και Κανονισμούς.

 Διατελεί, εφόσον του ζητηθεί και μέσω των Στελεχών του, ως μεσολαβητικό όργανο στην γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη διάφορων Επιτροπών, όπως επίσης και λοιπών συναντήσεων που αφορούν συνδικαλιστικά θέματα. Κατά καιρούς συνδράμει στην συλλογή και κατάθεση στατιστικών δεδομένων που απαιτούνται από εσωτερικούς και εξωτερικούς φορείς αναφορικά με δείκτες ή/και στόχους που άπτονται κυρίως του πυλώνα στελέχωσης (όλων των τύπων προσωπικού του Πανεπιστημίου Κύπρου). Μεταξύ άλλων, το Γραφείο Υποστήριξης Επιλογής Διοικητικού Προσωπικού υποστηρίζει επίσης διοικητικά την Επιτροπή Προσωπικού του Συμβουλίου σε θέματα διορισμών και προαγωγών και τη Συμβουλευτική Επιτροπή Διοικητικού Προσωπικού για Εργασιακά θέματα.

ΑΝΝΑ ΖΕΜΠΥΛΑ
ΑΝΩΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ)
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΜΕΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΤΗΛ. 22894142
[email protected]  

ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
ΤΗΛ. 22893381
[email protected]

ΜΑΡΙΑ ΧΑΛΛΟΥΜΑ
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΦΕΑΣ
ΤΗΛ. 22894219
[email protected]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris eu massa orci.

Συνήθεις Ερωτήσεις

1Πώς μπορώ να υποβάλω αίτηση πρόσληψης στο Πανεπιστήμιο;
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν την αίτηση τους ψηφιακά, στην ιστοσελίδα https://applications.ucy.ac.cy/recruitment/main, μετά από σχετική προκήρυξη θέσης/θέσεων που θα γνωστοποιούνται σε αριθμό μέσων, έντυπων ή/και ψηφιακών. Σημειώνεται πως δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής και παρακράτησης/δημιουργίας τράπεζας βιογραφικών από υποψήφιους/ες με σκοπό πλήρωσης μελλοντικών θέσεων. Αναλυτικές προδιαγραφές, απαιτούμενα προσόντα, καθήκοντα, περιγραφή εργασίας και λοιποί σχετικοί όροι αναφέρονται στο περιεχόμενο και κυρίως κείμενο της εκάστοτε προκήρυξης.
2Μπορώ να υποβάλω αίτηση πρόσληψης και κάποια από τα αποδεικτικά στοιχεία προσόντων να τα προσκομίσω μετέπειτα;
Μπορείτε να επισυνάψετε οποιαδήποτε στοιχεία επιθυμείτε με την αίτηση πρόσληψης μέχρι και την ημέρα που λήγουν οι αιτήσεις (=ουσιώδης χρόνος προκήρυξης). Οποιαδήποτε έγγραφα δεν θα μπορούν να υποβληθούν κατά τον ουσιώδη χρόνο που ορίζεται (είτε διότι δεν αποκτήθηκαν μέχρι τη δεδομένη στιγμή είτε από αμέλεια) τότε δύναται να μην ληφθούν υπόψη στην αίτηση σας εάν υποβληθούν εκ των υστέρων. Επισημαίνεται ότι το Πανεπιστήμιο Κύπρου και οι Επιτροπές του, ως διορίζον Όργανο, δύνανται σε μεταγενέστερο στάδιο να ζητήσουν συμπληρωματικά έγγραφα για να πιστοποιηθούν τα δηλωμένα από τους υποψήφιους/ες διαπιστευτήρια που πιθανόν να χρήζουν περαιτέρω εξέτασης ή αξιολόγησης.
3Ποιες ώρες είναι ανοικτά τα Γραφεία της Υπηρεσίας;
Τα Γραφεία μας, κατά την θερινή περίοδο (Ιούνιο – Αύγουστο) είναι ανοικτά Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, από τις 07:30 – 14:30 ενώ, κατά τη χειμερινή περίοδο (Σεπτέμβριο – Μάϊο), είναι ανοικτά Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, από τις 07:00 – 14:30.
4Για τυχόν παράπονα, απορίες ή και ζητήματα, με ποιο άτομο θα πρέπει να επικοινωνήσω για να επιλυθούν;
Μπορείτε να απευθύνεστε τόσο στους Λειτουργούς των αντίστοιχων Γραφείων ή και στον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας Ανθρώπινου Δυναμικού αν και εφόσον δεν ικανοποιηθείτε πλήρως από τις απαντήσεις τους. Για υποβολή παραπόνων που θεωρείτε ότι χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης, μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας γραπτώς προς τον/την Επίτροπο Δεοντολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου.