ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ:

6ον Πρόγραμμα Προσανατολισμού και εκπαιδευτικά σεμινάρια 2015-16:
Ανακοινώνεται ότι δεν θα προσφερθεί το σεμινάριο με τίτλο “Πρακτικές πληροφορίες για το ΠΚ και τις Διοικητικές Υπηρεσίες του”. Όσοι επιθυμούν μπορούν να δουν τις παρουσιάσεις των Υπηρεσιών από προηγούμενα χρόνια (δείτε πιο κάτω σεμινάρια που έχουν ολοκληρωθεί).
(1) Χρήση Blackboard:
(α) Τετάρτη 2-5 μ.μ., 9 Σεπτεμβρίου 2015: “Εισαγωγή στη χρήση Blackboard”
Εκπαιδευτής: Κάππος Γεώργιος, Λειτουργός Μηχανογράφησης, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Υπηρεσία Πληροφορικών Συστημάτων.
Εργαστήριο: Π104, Κεντρικά, Καλλιπόλεως.
Θέματα:
Παρουσίαση των ρόλων χρηστών στο Blackboard
Γενικές λειτουργίες σχεδιαστή μαθήματος και διδάσκοντος
Διαμόρφωση και Προσαρμογή της σελίδας του μαθήματος
Εισαγωγή και προσαρμογή περιεχομένου
Παρουσίαση χρήσης εργαλείων μαθήματος: Ανακοινώσεις, Ημερολόγιο, Web Links, Syllabus, Learning modules
(β) Τετάρτη 2-5 μ.μ., 16 Σεπτεμβρίου 2015: “Προχωρημένο επίπεδο στη χρήση Blackboard”
Εκπαιδευτής: Κάππος Γεώργιος, Λειτουργός Μηχανογράφησης, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Υπηρεσία Πληροφορικών Συστημάτων.
Εργαστήριο: Π102, Κεντρικά, Καλλιπόλεως.
Θέματα:
Παρουσίαση των ρόλων χρηστών στο Blackboard
Παρουσίαση χρήσης εργαλείων μαθήματος: Συζητήσεις, Αξιολογήσεις, Εργασίες, Πίνακας Βαθμολογίας (εισαγωγή, εξαγωγή, επεξεργασία), Φόρμουλες υπολογισμού βαθμολογίας, προσθήκη και αφαίρεση φοιτητών, Ρυθμίσεις εργαλείων/μαθήματος
(2) Τετάρτη 3-6μ.μ. 23 Σεπτεμβρίου 2015: Θέματα λογοκλοπής/Εργαλείο Viper Plagiarism Scanner, 
Εκπαιδευτής: Αντρέας Αθανασιάδης, Ειδικός Επιστήμονας, Κέντρο Γλωσσών.
Εργαστήριο: Π104, Κεντρικά, Καλλιπόλεως.
Το σεμινάριο είναι ανοιχτό τόσο σε φοιτητές όσο και σε διδάσκοντες. Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου.
(3) Τρίτη 2-4 μ.μ., 17 Νοεμβρίου 2015, διάλεξη: “Ο καλός ερευνητής είναι και καλός δάσκαλος”.
Oμιλητής: καθ. Andrew P. Dove, Professor of Chemistry, Department of Chemistry, University of Warwick. WATE (Warwick Awards for Teaching Excellence) winner 2014 (Βιογραφικό σημείωμα ομιλητή).
Χώρος: Αίθουσα 101, Κτήριο 3 στο Κέντρο Κοινωνικών Δραστηριοτήτων.
Σύντομη περιγραφή: Research and teaching largely require the same skill-set in order to succeed, problem solving, creativity and logic. Throw in good presentation skills and finding a way to get others to understand what you are trying to say and it becomes clear that being a good researcher should automatically make you a good teacher!
While these skills may require moderation and different levels of focus, depending on which side of the divide you are focusing on, they are necessary all the same. This lecture will focus on highlighting the need for these skills, as well as, underlying a philosophy for research-led teaching.
(4) 14 & 15 Δεκεμβρίου 2015, Διήμερο εργαστήριο με θέμα “Research-led Teaching”.
Το πρώτο μέρος της συζήτησης που θα διεξαχθεί 10:00-12:30 στις 14 Δεκεμβρίου 2015 είναι ανοικτό για όλους τους διδάσκοντες. Στις 14 και 15 Δεκεμβρίου ο Δρ. Mclean θα έχει προσωπικές συναντήσεις με ακαδημαϊκούς που εφαρμόζουν, ή επιθυμούν να εφαρμόσουν, κάποιο παράδειγμα/case study.
Παραδείγματα μαθημάτων από τις συναντήσεις με ακαδημαϊκούς:
Oμιλητής/συντονιστής: Δρ. Neil McLean, Director, Teaching and Learning Centre, London School of Economics, UK.
Χώρος: Αίθουσα 105, Κτήριο Κοινωνικών Δραστηριοτήτων, Πανεπιστημιούπολη.
Σύντομη περιγραφή: Balancing the research and educational missions of a modern university can seem like a zero-sum game. Expectations on both sides are increasing, unlike resources and time. This discussion offers a comparative case to the University of Cyprus by outlining how another research-intensive university, the London School of Economics and Political Science, is seeking to strike a balance between research and education in ways that produce non-zero-sum situations, in which research and education combine. This approach explores how research-led teaching can also encompass teaching-led research and how student learning can be framed within applied research projects and tasks. The discussion will be practical, exploring how these challenges might be approached at the University of Cyprus.

5ο Πρόγραμμα Προσανατολισμού 2014-15
Ανακοινώνεται ότι δεν θα προσφερθεί το σεμινάριο με τίτλο “Πρακτικές πληροφορίες για το ΠΚ και τις Διοικητικές Υπηρεσίες του”. Όσοι επιθυμούν μπορούν να δουν τις παρουσιάσεις των Υπηρεσιών από προηγούμενα χρόνια (δείτε πιο κάτω σεμινάρια που έχουν ολοκληρωθεί).
(1) “Χρήση Blackboard” (εισαγωγικό και προχωρημένο επίπεδο), 17 & 24 Σεπτεμβρίου 2014:
Εκπαιδευτής: Κάππος Γεώργιος, Λειτουργός Μηχανογράφησης, Τομέας Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, Υπηρεσία Πληροφορικών Συστημάτων.
Εργαστήριο Π104, Κεντρικά, Καλλιπόλεως.

Τετάρτη 2-5 μ.μ., 17 Σεπτεμβρίου 2014: “Εισαγωγή στη χρήση Blackboard”

Παρουσίαση των ρόλων χρηστών στο Blackboard
Γενικές λειτουργίες σχεδιαστή μαθήματος και διδάσκοντος
Διαμόρφωση και Προσαρμογή της σελίδας του μαθήματος
Εισαγωγή και προσαρμογή περιεχομένου
Παρουσίαση χρήσης εργαλείων μαθήματος: Ανακοινώσεις, Ημερολόγιο, Web Links, Syllabus, Learning modules
Τετάρτη 2-5 μ.μ., 24 Σεπτεμβρίου 2014: “Προχωρημένο επίπεδο στη χρήση Blackboard”
Παρουσίαση των ρόλων χρηστών στο Blackboard
Παρουσίαση χρήσης εργαλείων μαθήματος: Συζητήσεις, Αξιολογήσεις, Εργασίες, Πίνακας Βαθμολογίας (εισαγωγή, εξαγωγή, επεξεργασία), Φόρμουλες υπολογισμού βαθμολογίας, προσθήκη και αφαίρεση φοιτητών, Ρυθμίσεις εργαλείων/μαθήματος
(2) Σεμινάριο “Linking Research To Teaching”, 26 & 27 Νοεμβρίου 2014: Δεκάχρονα ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ.
Δείτε το πρόγραμμα του σεμιναρίου. 
Αίθουσα: Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στην Αίθουσα 105, Κτήριο 3, Κέντρο Κοινωνικών Δραστηριοτήτων, Πανεπιστημιούπολη.
Εκπαιδευτής: Alan Jenkins, Emeritus Professor, Oxford Brookes University, UK.
Υλικό από το σεμινάριο:

(α) 26 Νοεμβρίου 2014: Interactive Workshop: “Linking Discipline-Based Research with Teaching to Benefit Student Learning”. παρουσίασηφυλλάδιο
(β) 27 Νοεμβρίου 2014: Lecture: Developing Strategies for Linking Teaching and Research. παρουσίασηφυλλάδιο